نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ادبیات کرمانجی مطالعه راهبردی نظریه ژانر در گونه‌شناسی «سه‌خشتی‌های کرمانجی» [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-76]
  • ارتباطات سینمای زیست‌محیطی و مسئله آب در ایران؛ چارچوب‌بندی پیام‌های زیست‌محیطی در مستند مادرکشی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 87-112]
  • ارتباطات انسانی بررسی و تبیین عوامل مؤثر در ارتباط و تعامل هنرمندان هنرهای تجسمی با جامعه مخاطب [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]
  • اکوسینما بایسته‌ها و اقتضائات مواجهۀ سینمای ایران با محیط زیست [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-34]

ب

  • بسیج منابع گفتمان تعهد اجتماعی در نقاشی معاصر ایران از دوران مشروطه تا پیروزی انقلاب اسلامی در چارچوب نظریه روبرت وسنو [(مقالات آماده انتشار)]

ت

  • تاریخ جهانگشا تحلیل بصری نگاره‌های نسخه خطی تاریخ جهانگشای جوینی با رویکرد نشانه‌‎شناسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 77-94]
  • تاریخ موزه واکاوی چیستی موزه در عصر رنسانس تا پایان قرن هفدهم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 109-138]
  • تصویر زن تحلیل نشانه‌شناختی استعاره‌های مفهومی از «زن» در منتخب دیوار‌نگاره‌های شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-86]
  • تعهد اجتماعی گفتمان تعهد اجتماعی در نقاشی معاصر ایران از دوران مشروطه تا پیروزی انقلاب اسلامی در چارچوب نظریه روبرت وسنو [(مقالات آماده انتشار)]
  • توسعه پایدار سینمای زیست‌محیطی و مسئله آب در ایران؛ چارچوب‌بندی پیام‌های زیست‌محیطی در مستند مادرکشی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 87-112]

ج

  • جنتلمن غرب‌شناسی استراتژیک و سوژه‌های آستانه‌ای: فرنگی‌مآب، فُکلی و جنتملن در سینمای پیش از انقلاب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 113-140]

چ

  • چارچوب‌بندی سینمای زیست‌محیطی و مسئله آب در ایران؛ چارچوب‌بندی پیام‌های زیست‌محیطی در مستند مادرکشی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 87-112]

ح

  • حبیب‌الله صادقی وجوه کارکرد نظریۀ خیال ابونصر فارابی در آثار نقاشی هانیبال الخاص و حبیب‌الله صادقی [(مقالات آماده انتشار)]

خ

  • خیال وجوه کارکرد نظریۀ خیال ابونصر فارابی در آثار نقاشی هانیبال الخاص و حبیب‌الله صادقی [(مقالات آماده انتشار)]

د

  • دیوارنگاره تحلیل نشانه‌شناختی استعاره‌های مفهومی از «زن» در منتخب دیوار‌نگاره‌های شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-86]

ر

  • رانسیر نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشی‌خط‌ فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]
  • رژیم بازنمایانه نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشی‌خط‌ فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]
  • رنسانس واکاوی چیستی موزه در عصر رنسانس تا پایان قرن هفدهم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 109-138]
  • روبرت وسنو گفتمان تعهد اجتماعی در نقاشی معاصر ایران از دوران مشروطه تا پیروزی انقلاب اسلامی در چارچوب نظریه روبرت وسنو [(مقالات آماده انتشار)]

ز

  • زبان‌شناسی شناختی تحلیل نشانه‌شناختی استعاره‌های مفهومی از «زن» در منتخب دیوار‌نگاره‌های شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-86]

س

  • ساختارگرایی واکاوی رویکردهای متن‌محور در نقد و تحلیل آثار هنری، با تأکید بر نقد نشانه‌شناسانه، به همراه مطالعۀ موردی سه اثر تجسمی با موضوعات موسیقایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-58]
  • سه‌خشتی مطالعه راهبردی نظریه ژانر در گونه‌شناسی «سه‌خشتی‌های کرمانجی» [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-76]
  • سینما بایسته‌ها و اقتضائات مواجهۀ سینمای ایران با محیط زیست [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-34]
  • سینمای روایی بایسته‌ها و اقتضائات مواجهۀ سینمای ایران با محیط زیست [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-34]
  • سینمای مستند بایسته‌ها و اقتضائات مواجهۀ سینمای ایران با محیط زیست [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-34]

ش

  • شهر تهران تحلیل نشانه‌شناختی استعاره‌های مفهومی از «زن» در منتخب دیوار‌نگاره‌های شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-86]

ص

  • صفات تاریک شخصیت تأثیر صفات تاریک شخصیت بر فرسودگی شغلی هنرمندان با نقش تعدیل‌گر هوش هیجانی (مطالعه موردی: هنرمندان شهرستان درگز) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 141-164]

ع

  • عطاملک جوینی تحلیل بصری نگاره‌های نسخه خطی تاریخ جهانگشای جوینی با رویکرد نشانه‌‎شناسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 77-94]

ف

  • فارابی وجوه کارکرد نظریۀ خیال ابونصر فارابی در آثار نقاشی هانیبال الخاص و حبیب‌الله صادقی [(مقالات آماده انتشار)]
  • فرامرز پیلارام نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشی‌خط‌ فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]
  • فرمالیسم واکاوی رویکردهای متن‌محور در نقد و تحلیل آثار هنری، با تأکید بر نقد نشانه‌شناسانه، به همراه مطالعۀ موردی سه اثر تجسمی با موضوعات موسیقایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-58]
  • فرنگی‌مآب غرب‌شناسی استراتژیک و سوژه‌های آستانه‌ای: فرنگی‌مآب، فُکلی و جنتملن در سینمای پیش از انقلاب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 113-140]
  • فُکلی غرب‌شناسی استراتژیک و سوژه‌های آستانه‌ای: فرنگی‌مآب، فُکلی و جنتملن در سینمای پیش از انقلاب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 113-140]
  • فیلم‌فارسی غرب‌شناسی استراتژیک و سوژه‌های آستانه‌ای: فرنگی‌مآب، فُکلی و جنتملن در سینمای پیش از انقلاب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 113-140]

ک

  • کلیدواژه‌ها: استعارة‌ مفهومی تحلیل نشانه‌شناختی استعاره‌های مفهومی از «زن» در منتخب دیوار‌نگاره‌های شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-86]
  • کلیدواژه‌ها: سینمای زیست‌محیطی سینمای زیست‌محیطی و مسئله آب در ایران؛ چارچوب‌بندی پیام‌های زیست‌محیطی در مستند مادرکشی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 87-112]
  • کلیدواژه‌ها: غرب‌شناسی غرب‌شناسی استراتژیک و سوژه‌های آستانه‌ای: فرنگی‌مآب، فُکلی و جنتملن در سینمای پیش از انقلاب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 113-140]
  • کلیدواژه‌ها: فرسودگی شغلی تأثیر صفات تاریک شخصیت بر فرسودگی شغلی هنرمندان با نقش تعدیل‌گر هوش هیجانی (مطالعه موردی: هنرمندان شهرستان درگز) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 141-164]
  • کلیدواژه‌ها: هنرهای تجسمی ایران بازشناسی مضامین برجسته در مطالعات غرب درباره هنرهای تجسمی پساانقلاب ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 35-60]

گ

  • گفتمان چپ گفتمان تعهد اجتماعی در نقاشی معاصر ایران از دوران مشروطه تا پیروزی انقلاب اسلامی در چارچوب نظریه روبرت وسنو [(مقالات آماده انتشار)]

م

  • ماهیت موزه واکاوی چیستی موزه در عصر رنسانس تا پایان قرن هفدهم [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 109-138]
  • محیط زیست بایسته‌ها و اقتضائات مواجهۀ سینمای ایران با محیط زیست [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-34]
  • مخاطب بررسی و تبیین عوامل مؤثر در ارتباط و تعامل هنرمندان هنرهای تجسمی با جامعه مخاطب [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]
  • مسئله آب سینمای زیست‌محیطی و مسئله آب در ایران؛ چارچوب‌بندی پیام‌های زیست‌محیطی در مستند مادرکشی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 87-112]
  • مستند مادرکشی سینمای زیست‌محیطی و مسئله آب در ایران؛ چارچوب‌بندی پیام‌های زیست‌محیطی در مستند مادرکشی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 87-112]
  • مضمون‌شناسی بازشناسی مضامین برجسته در مطالعات غرب درباره هنرهای تجسمی پساانقلاب ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 35-60]
  • مطالعات غرب بازشناسی مضامین برجسته در مطالعات غرب درباره هنرهای تجسمی پساانقلاب ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 35-60]
  • مکتب سقاخانه نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشی‌خط‌ فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]

ن

  • نشانه‌شناسی واکاوی رویکردهای متن‌محور در نقد و تحلیل آثار هنری، با تأکید بر نقد نشانه‌شناسانه، به همراه مطالعۀ موردی سه اثر تجسمی با موضوعات موسیقایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-58]
  • نشانه‎شناسی تحلیل بصری نگاره‌های نسخه خطی تاریخ جهانگشای جوینی با رویکرد نشانه‌‎شناسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 77-94]
  • نظریه‌ ژانر مطالعه راهبردی نظریه ژانر در گونه‌شناسی «سه‌خشتی‌های کرمانجی» [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-76]
  • نظم پلیسی نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشی‌خط‌ فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]
  • نقاشی وجوه کارکرد نظریۀ خیال ابونصر فارابی در آثار نقاشی هانیبال الخاص و حبیب‌الله صادقی [(مقالات آماده انتشار)]
  • نقاشی خط نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشی‌خط‌ فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]
  • نقد متن‌محور واکاوی رویکردهای متن‌محور در نقد و تحلیل آثار هنری، با تأکید بر نقد نشانه‌شناسانه، به همراه مطالعۀ موردی سه اثر تجسمی با موضوعات موسیقایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-58]
  • نقد هنر واکاوی رویکردهای متن‌محور در نقد و تحلیل آثار هنری، با تأکید بر نقد نشانه‌شناسانه، به همراه مطالعۀ موردی سه اثر تجسمی با موضوعات موسیقایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 33-58]
  • نگارگری تحلیل بصری نگاره‌های نسخه خطی تاریخ جهانگشای جوینی با رویکرد نشانه‌‎شناسی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 77-94]
  • نوسنت‌گرا نگاهی انتقادی به مکتب سقاخانه، مبتنی بر رژیم بازنمایانه از دیدگاه ژاک رانسیر (بررسی موردی اثر: نقاشی‌خط‌ فرامرز پیلارام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 95-108]

ه

  • هانیبال الخاص وجوه کارکرد نظریۀ خیال ابونصر فارابی در آثار نقاشی هانیبال الخاص و حبیب‌الله صادقی [(مقالات آماده انتشار)]
  • هنر اجتماعی گفتمان تعهد اجتماعی در نقاشی معاصر ایران از دوران مشروطه تا پیروزی انقلاب اسلامی در چارچوب نظریه روبرت وسنو [(مقالات آماده انتشار)]
  • هنرپژوهی بازشناسی مضامین برجسته در مطالعات غرب درباره هنرهای تجسمی پساانقلاب ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 35-60]
  • هنر پساانقلاب اسلامی بازشناسی مضامین برجسته در مطالعات غرب درباره هنرهای تجسمی پساانقلاب ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 35-60]
  • هنر معاصر گفتمان تعهد اجتماعی در نقاشی معاصر ایران از دوران مشروطه تا پیروزی انقلاب اسلامی در چارچوب نظریه روبرت وسنو [(مقالات آماده انتشار)]
  • هنرمندان تأثیر صفات تاریک شخصیت بر فرسودگی شغلی هنرمندان با نقش تعدیل‌گر هوش هیجانی (مطالعه موردی: هنرمندان شهرستان درگز) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 141-164]
  • هنرهای تجسمی بررسی و تبیین عوامل مؤثر در ارتباط و تعامل هنرمندان هنرهای تجسمی با جامعه مخاطب [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]
  • هوش هیجانی تأثیر صفات تاریک شخصیت بر فرسودگی شغلی هنرمندان با نقش تعدیل‌گر هوش هیجانی (مطالعه موردی: هنرمندان شهرستان درگز) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 141-164]